8/05/2014

PROJECT LIFE®: JULY TITLE PAGE

We're already in August, so it's time to share my July pages with you. Here's my title page for the month of July. I chose a few pictures of me and my family (which you can't really see cause I blurred them, but anyway...) I used my favorite Dear Lizzy Daydreamer papers for this page. Right now, I'm loving these page protectors with all the squares.

Supplies: "July"-Jasmine Dowling / badge-Dear Lizzy / "love" banner-MME

Nous sommes déjà en août, il est donc temps de partager mes pages de juillet avec vous. Voici ma page-titre pour le mois de juillet. J'ai choisi quelques photos de moi avec ma famille (vous ne le voyez pas vraiment car je les ai floutés, mais bon...) Pour cette page j'ai utilisé mes papiers préférés de Dear Lizzy - collection Daydreamer. En ce moment, j'adore le format de ces pochettes plastiques, avec tous les carrés.

Matériel : "July"-Jasmine Dowling / badge-Dear Lizzy / bannière "love"-MME

No comments:

Post a Comment