4/02/2014

Workspace Wednesday - AT box

For quite some time now, I've been in love with enamel dots. I couldn't resist anymore and bought some (maybe a lot...). But in order to stay (become...) organized, I was looking for some storage box for them. Since I didn't find the right box in my stash -don't I have enough boxes already? (lol)- I decided to make one to store my new enamel dots. I made it from a tea packaging. I decided, since it's gonna be something I'll be using every day and sits on my desk, I wanted to use supplies that I love. That's why I decided to mix and match Amy Tan's collections, cause let's be honest, I love almost everything that she does ;)

Ça fait un certain temps maintenant que je suis en extase devant les "enamel dots". Je n'ai donc pas pu résister plus longtemps ; j'en ai acheté un peu (peut-être beaucoup...). Mais dans l'optique de rester (devenir...) organisée, je cherchais une boîte qui me permettrait de les ranger. Mais je n'ai pas réussi à trouver la boîte idéale dans mon stock de matériel -n'ai-je pas déjà suffisamment de boîtes ? (lol)- bref, j'ai décidé de fabriquer une boîte pour ranger mes nouvelles acquisitions. Je l'ai faite à partir d'un emballage de thé. Je me suis dit que puisque cette boîte allait être quelque chose que j'allais utiliser tous les jours et qui allait rester sur mon bureau, je voulais utiliser des fournitures de scrap que j'aime particulièrement. C'est pourquoi j'ai décidé de mélanger et d'associer divers éléments appartenant aux collections d'Amy Tan, car soyons honnête, j'adore presque tout ce qu'elle fait ;)

Here's the result:
Voici le résultat :


And here are the supplies I used to make the box (everything is AT except for the washi tape):
Et voici le matériel que j'ai utilisé pour faire la boîte (tout est de Amy Tan, sauf le washi tape) :


The box from different angles:
La boîte vue de différents angles :

Really love the new dies from the Plus One collection! Want to put them everywhere!
J'adore les nouveaux dies de la collection Plus One ! J'ai envie d'en mettre partout !

So, how do you store your enamel dots? Feel free to share in the comments. ^_^
Et vous, comment rangez-vous vos enamel dots ? N'hésitez pas à partager vos idées de rangement dans les commentaires. ^_^

4 comments:

  1. so cute, love it! thanks for sharing.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Glad you like it.Thanks for the inspiration and thank you for taking some of your time to visit my blog. ^_^

      Delete
  2. Awesome ! gorgeous love it!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Chiao for your kind comments. I'm sure you know Amy's stuff pretty well ;), and I'm glad you like my little workspace creations. Thanks for stopping by. ^_^

      Delete